Grafisch ontwerp

De essentie van de grafische producten bij Werf3 is dat ze zijn en hun doelgroep zo optimaal mogelijk bereiken. Wij vinden het belangrijk dat onze ontwerpen onderscheidend, helder en begrijpelijk zijn.

Restyling huisstijl
Restyling huisstijl

Werf3 evolueerde het logo van PostResearch naar een positief en eigentijds logo. Monica Post: “Ik vind de vorm van de pijl mooi en dit geeft een positieve, opwaartse indruk. Nu kan ik mijn bedrijf eigentijdser, flexibeler en kleurrijker presenteren dan voorheen, precies de evolutie die ik beoogde!” 

Lees Meer
Gemeente Amsterdam
Gemeente Amsterdam

Een grote organisatie als de gemeente Amsterdam hanteert vaak strikte huisstijlrichtlijnen. Het is als grafisch ontwerper dan een uitdaging om binnen die kaders verrassende ontwerpen neer te leggen.

Lees Meer
Huisstijl Amstelring
Huisstijl Amstelring

Een logo visualiseert een merk en de identiteit van een organisatie in de eenvoudigste vorm: een simpel plaatje. Een teken dat één geheel vormt met en precies aansluit bij de identiteit van het bedrijf.

Lees Meer
Merkontwikkeling
Merkontwikkeling

Een sterk merk is van levensbelang voor een organisatie. Een merk is wat het publiek denkt, voelt en ervaart bij jouw bedrijf. Werf3 ontwikkelt krachtige merken die precies de klantbeleving creëren die jij zoekt.

Lees Meer
Films in campagnes
Films in campagnes

Breng je je producten of diensten onder de aandacht met online campagnes? Dan mag een filmpje niet ontbreken.
Bewegend beeld trekt veel meer aandacht dan tekst.

Lees Meer
Gebiedsontwikkeling
Gebiedsontwikkeling

Het voormalige terrein van Energie NoordWest, het gebied tussen de Bijlmerbajes en het Amstelstation, wordt opnieuw ontwikkeld en er worden veel woningen gebouwd.

Lees Meer
Typografie
Typografie

Een goed gekozen letter versterkt de beleving van je communicatie.
Hoe dat werkt? Letter, marges, kleurcontrast, regelafstand en spatiëring kunnen het ontwerp van je website maken of breken.

Lees Meer
Huisstijl op orde?
Huisstijl op orde?

Je huisstijl is je visitekaartje. De huisstijl laat zien waar je bedrijf voor staat, weerspiegelt de kracht en de ambitie in je organisatie. Door de huisstijl consistent toe te passen in al je communicatie-uitingen maak je je merk steeds sterker en waardevoller.

Lees Meer
Concept
Concept

Een goed idee is het halve werk. Werf3 bedenkt onderscheidende concepten, voor alle communicatiemiddelen.

Lees Meer
Pictogrammen
Pictogrammen

De pijl is van oorsprong het eerste pictogram. In de oertijd hing men een tak in een struik of boom om aan te wijzen in welke richting iemand moest gaan. Die eenvoud is nog steeds de kracht van het pictogram.

Lees Meer